Chris Choi's Blog

B&O의 아쉬운 점

leave a comment »

#1

제품이 고장나서 수리를 받아야 했다. 내 Googling이 부족했을 수도 있겠지만, 공식 Web site 상에서는 어디서 수리를 받아야 하는지 알 수 없었다. B&O Korea의 Naver Blog를 찾아서야 절차를 찾을 수 있었다. Customer-oriented 관점에서 한 번 고민해 주었으면 한다.

#2

문의가 있어 고객 센터에 전화를 했다. 친절하지 않았다 말하긴 어렵지만, 살짝 퉁명스러운 느낌이 있었다. 조금 더 친절히 응대해 주면 좋겠다.

고객 센터를 방문했을 때는 친절히 응대해 주셨다.

Advertisements

Written by Chris Choi

June 25, 2015 at 3:27 pm

Posted in Music

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: